Bu Blogda Ara

4 Haziran 2012 Pazartesi

Los Vivancos- Aeternum Ankara 24 Mayıs,2012


Elias , Josue , Josua , Cristo , Aaron , Israel ve  Judah



Hayatımdaki en dogru işlerden birini yaptım ve Los Vivancos un Aeternum temsilini izledim.


Ankara nın en onemli ihtiyaclarından birini karsılamıs olan Congresium u da bu vesile ile gormus oldum. Guzel bir sahnesi var, ulaşım kolay, yeterli sayıda koltuğana sahip, bunların yanında ses ile ilgi bir sorun varmıs gibi bir izlenim vermedi açıkcası, Ses ve ısıkta calısan herhangi bir arkadas ile sohbet etme fırsatım da olmadı maalesef..


Genel hatlarıyla ilk izlenimim olumlu mekan acısından..


Gel gelelim Ankara seyircisi beni sasırttı, Opera ve Bale temsillerine yer bulamadıgımız bir şehir Ankara, izleycilsi de cok, sanat severi de..Ama salon boştu, bizler de fiyatlardan mutevellit en son kategori biletleri olanlar olarak seve seve ön koltukları doldurduk..


Bu temsile ait bir kac kayıt koymak isterdim gercekten, ama kayıtlarım yine bir sarj sorunu yuzunden hafıza kartına işlenmemiş..


Yine de youtube da Ankara temsiline ait bir kac video ile karsılastım, paylasacagım..


Kostumler de basarılıydı, sanatcıların kostumleri kullanması onlarla olan uyumu da oyle, bir izleyici olarak -sanırım 3. bolumdü- , pelerinle düğüm olacak diye yuregim agzıma gelmedi degil..


Latin dansları ve müziklerine olan ilgimle de alakalı olarak tabi ki müzikler de güzeldi genel olarak, ama ayrı degerlendirecek kadar takip etmedim desem yeridir.


Her birinin ayrı bir enstruman calıyor olması da cabası tabi, özellikle ben flut calarken dans edip ritim tutmasına da diyecek bir şey bulamadım...


Güzel bir temsildi, 39 kardeşin 7 erkek danscısını izleme şansı bulduk, bir daha olur mu bilemem ama nerde bulursanız izleyin tavsiyesinde bulunmadan edemeyeceğim..

Temsilin teaser ı için


Bu gosteri, danslar ve muzikler olarak da aynıydı, buyrun ;


Temsili bu gosteri ile bitirdiler, tabi ki hepimiz sonunda bu cıglıkları atıyorduk..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder