Bu Blogda Ara

10 Ekim 2012 Çarşamba

Berlin Gençlik Senfoni'den kareler ..


Konser sırasında Gürer Aykal ın konusmasıyla öğrendik, bu çocuklar konservatuvar,  mezunu ya da öğrencisi değilmiş, hiç biri. Çok güzel çok yetenekli 15-25 yaş arası arkadaşları dinledik dün akşam.
Ferit Tüzün'ün "Söyleşi" sini çok beğendim özellikle obua ve flütdeki arkadasların başarısı da takdire şayandı...

Carl Heinrich Hübler'i ilk defa dinledim burada, Orkestra ve 4 Korno icin yazılmış olan Hübler'in bu eserinde korno solistlerinin performansına diyecek yoktu . Hem eserin enerjisi hem de orkestradaki gençlerin güler yüzünden aldığınız enerji salondaki herkesi mutlu etmeye yetmiş olmalı ki dakikalarca alkışlandılar , her şeyden de çok bu çalışmaları ve başarıları adına .



Video kaydım yine kameramın azizliğine ugramakla beraber,  Rossini 'nin orkestra ve fagot icin konçertosunun kaydını paylaşıyorum.Fagot solisti Selim Aykal'dı. O çaldı ben yoruldum desem yeridir..




Biraz Brahms'ın 4. Senfonisini çaldıkları sırada sıkıldım ama salonun sıcak olmasının da büyük etkisi var. Zor bir eser seçmişler , 4 bölümünden özellikle ilk( Allegro non troppo) ve sonuncusunu (Alelegro energico e passionato) zevkle dinledim..




 Konserden bazı kareler bunlar,
Eğer denk gelirseniz o flüt calarken aralarda gülen kızı, ritim tutan cellisti ya da hemen utanan kıpkırmızı olan cocukları bir izleyin derim..
İyiler güzeller yetenekliler..




2 yorum:

  1. bloğunun yeni tasarımı ve yazı çok hoş olmuş:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene sevindim , sanki böyle daha derli toplu oldu =)

      Sil