Bu Blogda Ara

5 Mayıs 2014 Pazartesi

ANKARA CAZ FESTİVALİ 2014

Ankara Caz FEstivali bu sene Mayıs- Haziran'a geldi diye hayıflanıyordum ama üzerimdeki gereksiz yoğunluk ile yılın yarısını harcadığımı düşündüğümde , pek de fena olmadı benim açımdan ..
Biraz müzik biraz mutluluk ..

Ankara Caz Festivali Programı için   ;
http://www.ankaracazfestivali.com/program.php

Programdan önce, radyoda duyup sesiyle büyülendiğim biri var festivalde, onun kim oldugunu bilmesem de yazıyı yazana kadar bir kaç alternatifi dinleyerek bulmayı planlıyorum. Dediğim gibi önce merak icerisinde olduklarımdan bahsedeceğim.

Ntjam Rosie,
kendisini canlı dinlemedim , sanırım daha önce de dinlemedim , hakkında biraz araştırma yaparken İstanbul Caz Festivalinde  , Hollanda Büyükelçiliği'nin bahçesinde verdiği bir konserle ilgili yazıya da rastladım ki yazıya da buradan ulaşabilirsiniz. Ayrıca konser Cer Modern'de Açık Hava Sahnesinde olacak, yer sıkıntısı ve plastik sandalyeler hariç her şey güzel diyebileceğim bir sahne. ( Dhaffer Youssef Konserinde bolca bahsetmiştim  ) 

Konseri 13 Haziran Cuma günü , 40 TL ve MyBilet linkine buradan ulaşabilirsiniz.
O sırada bunu da dinleyebilirsiniz ; 


Aga Zaryan,
Konser ODTU KKM'de olacak , bilet fiyatlarına baktım kategorilere göre 60 TL den baslıyor en son 30 TL.

Ama asıl yukarda bahsettiğim sesi buldum;

Luisa Sobral,
Bu sesi seviyorum, titreşiminden mi bilmem bana umutlu gelir  ondan da olabilir, Vokal yapmakla beraber, gitar ve arp de çalıyormuş. 
Konseri 28 Mayıs Çarşamba Kemal Kurdaş Salonu'nda, Bilet fiyatları  yine aynı 60 / 40 / 30 TL
Biletler bu linkte 



Bir de 
Torsten Goods,
Dinlediğim youtubedaki videolardan pek etkilendiğimi söyleyemem fakat canlı performansa gelince iş değişir, Caz festivaline geldi diye tarz değişirse  keyifli bir konser olur diye düşünüyorum.



Gelelim diğer konserlere ,

Kerem Görsev Trio - Ayhan Sicimoğlu, Konuk Sanatçılar: Suami Ramirez ve Elif Cağlar;
Ayhan Sicimoğlu olması beni biraz endişelendirse de  konuk sanatçılar sebebiyle keyifle dinlenilecek
konserdir.
15 Haziran Pazar 2014 saat: 20:00 ODTÜ Mezunları Derneği Vişnelik Çim Amfi'de gerçekleşecek konserin biletleri 50 TL.

İlhan Mimaroğlu Anma Konseri: Ayşegül Kuş Durakoğlu - Kerem Görsev;
Kerem Görsev'li bir konser daha .. 
14 haziran cumartesi 2014 saat: 20:30 Bilkent Konser Salonu'nda Balkonlarda 30 TL, salonda 40TL Biletler burada

Meltem Ege Quintet feat. Cansu Nihal Akarsu -10. Nardis Genç Caz Vokal Yarışması Finalisti ;

Hv.K.K. Cazın Kartalları Yıldızlar Geçidi
Geçen sene Melis Sökmen ile beraber açılısı yapan HV.K.K. Cazın Kartalları Orkestrası bu sene Yıldız İbrahimova, Zuhal Olcay, Jülide Özçelik, Sibel Köse ile beraer açılış konserini gerçekleştirecek.
MEB Şura'da 7 Mayıs'ta olan konserin biletleri 75 /  50 / 30 TL aralıgında.
Biletler burda.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder