Bu Blogda Ara

15 Mart 2012 Perşembe

Fazıl Say 2.senfoni Mezopotamya


1. Senfoni İstanbul Senfonisi hakkında birseyler henuz paylasmadan baska seyler yazmak istememistim ama bunu gorunce vaktidir dedim, velhasılı tembel bir blog yazarıyıım
İstanbul Senfonisi ni Temmuz ayında Bodrum D-Marine Festivalinde izledim, öncesinde buyuk bir merakla tanıtım videolarını roportajları takip ederek bekledim ve o an orda oldugum icin digerleri gibi sanslıydım, çünkü Ankarada izleme sansımız henuz olmadı..Bekliyoruz ...

İkinci senfoni ve İstanbul ve Almanya konserlerinin takipcisi olmamıza ragmen sanırım kendisiyle Eylül ayındaki Odtu KKM deki konserinden sonra bir daha Ankara seyircisi olarak karsılasamadık..

Ankara Müzik Festivalinin anlam kazandıgı noktalardan biri de bu olacak bence.

Mezopotamya yı kaleme aldıgı makalesini Cumhuriyet Gazetesi yayınladı..
Buyrun okumayanlar icin paylaşalım:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder