Bu Blogda Ara

16 Ekim 2012 Salı

Caña Dulce y Caña Brava


 
Caña Dulce y Caña Brava'yı izledik hasta hasta, nasıl bir grip salgını varsa, kendisi geçiyor baş ağrısı 1 hafta devam ediyor..
Internetteki videolarını izleyince, ya ben neden buna bilet aldım diye düşünmeden edemedim ilk önce, festival programı acıklanınca, en uygun oldugum gunlerdeki butun konserlere bilet aldım çünkü.
Ama hasta da olsam merak edip gittim, konser güzeldi,  Sefika kutluer Festivalinin Resim Heykeldeki Operet Sahnesi diğer konserler gibi  bu da ortalama 60 dakika sürdü.

Bu festival dahilinde burada izlediğim ikinci konser oldu, ilk duzenlendiginde Burhan Öcal ın da oldugu bir konser dinlemiştim, Sefika kutluer de flut caldı o konserde, ve yanılmıyorsam Çin den bir sanatcı vardı geleneksel enstrümanıyla beraber.
O konser de bekledigimizden daha kısa bir repertuar ile çıktı, arkasından o kadar alkış almasına rağmen Burhan Öcal'ın sahneden gitmek için olan çabası da gözümüzden kaçmadı, alkış devam edince geri geldi ama aceleden ceketinin bir kolunu çıkarmış, diğeri hala kolunda, yarısı sarkmış, bir omzu aşağıda bıçkın delikanlı yürüyüşüyle sahneye dönüp, provam yok başka bir şey çalamam deyip tekrar gitti.

Bu konserde de geleneksel enstrumanlar vardı , ritim icin kullanılan şuan adını unuttugum bir enstrumanın geleneksel hali de asagıdaki fotografta.


Gitarlarının dısında asıl ilgimi çeken, Arp oldu.. Adı başka bir sey de olabilir, tekneye benzeyen şekliyle, Arp sesine sahip oldugundan oyel deme geregi duydum.
Aslıdna herseyden once dunyadaki enstrumanların hepsini listeleyen bir ansiklopediye ihtiyacım var galiba..

 
  Şöyle bir parça =))  (yetişemedim cekmek icin ama ) La bamba var aslında onu da izleyin isterim..

 

Konserden fotograflar ise;










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder