Bu Blogda Ara

9 Nisan 2012 Pazartesi

Netherlands Blazers Ensemble


Hollanda Nefesli Çalgılar toplulugu konseri 8 Nisan Pazar akşamı Meb Şura Salonunda izleyicileriyle buluştu..
Sayı olarak az olan izleyiciler, sanatçıların ilk 2 eserde şevkini kırmış olacak, sonrasında gelen alkışlarla hem bizim hem onların moralleri düzeldi..
Konserin açılış parçasından sonra, gruptan birisinin yaptıgı Türkçe konusmanın hemen ardından bağlama sesini duymayı beklemedigimden olsa gerek dikkat kesildim dinlemeye, "Kavaklar" derlemesiyle konsere başladık,
Aslında herkesle paylaşmak istediigim en guzel eser buydu, ama kayıda basladıgım 1. dakikada fotograf makinamın şarjının bitmesi, salondakii kişi saysının azlığıyla beraber bir üzüntüye sebep oldu, herkesin dinlemesini isterdim.
Konserden bir kaç kötü kayıt ve bir kaç fotograf da paylaşacagım.
Nihavend Longa yı 2 kere caldılar, onlar çaldıkça üflemelilerde, ben yorumldum..
Guzel ve keyifli bir konserdi, konser sonundaki alkışlarla (en azından manevi olarak) telafi eden bir gruba çallmış olmanın bahtiyarlıgı (!) ile ayrıldıklarını umuyorum ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder