Bu Blogda Ara

19 Nisan 2013 Cuma

Kamil Erdem - Ricardo Moyano Duo

Müzik de Tesadüfleri Sever ;Yanlışlıkla Gidilen  Bir Konser

            Bir gün sonraki Pasiflora Konseri ile karıştırıp MEB Şura Salonuna gidince farkettik ki yanlış konserdeyiz, oturduk dinledik , hiç aklımda yoktu, program açıklandığında da bakmamıştım konser içeriğine.

        Kamil Erdem ve Ricardo Moyanodan bahsetmeden konsere geçmeyecegim , Kamil Erdem'i AsiaMinor'den tanıyor olabilirsiniz, ben kendisini ilk defa canlı dinledim, AsiaMinör ile de kısa bir süre önce tanışmıştım .
2001 yılında kendisine ait  "Bir Bas Masalı" albümü yapmış, lakin ben de dinleyemedim. Bugüne kadar kurduğu ve çaldğı topluluklarla pek çok ülkede konserler vermiş (ABD, Macaristan, Yunanistan, Mısır, Polonya ..).
        Ricardo Moyano  Arjantinli sanatçı, Madrit Kraliyet konservatuvarından mezun olmuş, pek çok sanatçıyla çalmış, Avrupada özellikle Latin müzik atöyelerinde ve konserlerinde çalmaktaymış .
Yıldız Teknik Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesinde öğretim görevlisi olarak çalışmaktaymış, kendisini ilk defa bu konserle dinlemiş oldum.

Bu girizgah bile uzun oldu, dinlemek en iyisi.

       Konserde neler vardı? 

Kamil Erdem ve Ricardo Moyano 'nun gitarlarındna 11 tane şarkı dinledik . Neşet Ertaş 'ın Neredesin Sen'ini çalmadan önce "bunu önce tanımayacaksınız sonradan tanıyacaksınız" dediğinde düzenlemeye kulak kesilmiştim. Gerçekten çok lezzetli olmus.



Kamil Erdem , bir şarkınn takdimi konusunda "senin Türkcen benim İspanyolcamdan iyi" dedim ama basarılı olamadım dedi, yine de Hermeto Pascoal 'ın Bebe'sini çalmadan önce kücük bir konusma yaptı Ricardo Moyano ve Festivalin olmazsa olmazı oldugunu düsündügüm güzel eseri dinledik.. Ricardo , Pascoal icin "büyük besteci, deli" diye tanımladı.. En doğrusu belki de oydu ..


Kamil Erdem'in AsiaMinör'den kendi bestesi olan Sirto Nova'yı da çaldı konserde kayıtlarda o yok maalesef fakat bir kaç kayıt daha mevcut.

Onlar da aşağıdaki listede dinlemeye açık ..

Kamil Erdem - Ricardo Moyano Ankara Konserinden bazı bazı ..
http://www.youtube.com/playlist?list=PL1yHbAfT7hPmSzxLyI8oKUi77O7NlC3NS








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder