Bu Blogda Ara

9 Eylül 2013 Pazartesi

Dance of the Invisible Dervishes

                           
Eylül ayıyla birlikte konserlere de başlayacağız sanırım , ama gectigimiz zaman diliminde tadından yenmez bir konser izlemiştim ki  Dhafer Youssef'un "Dance of the Invisible Dervishes" (feat. Hüsnü Şenlendirici - Aytaç Doğan) konseriydi. Gördüm göreli duydum duyalı , herkese söyler dururum hiç bir konseri kaçmaz ..
Ankara'da CER MODERN Açık Hava Sahnesinde gerçekleşen konserde Hüsnü Şenlendirici ve Aytaç Doğan da vardı.

Aeivind Aarset: Gitar
Kristjan Randalu: Piyano
Audun Erlien: Bas
Chander Sardjoe: Davul

Kanundaki Aytaç Doğan'ın sahneye çıkışındaki ifadeleri konserin bundan sonrası için ipucu veriyordu, daha çıkmadan halimizden çok mutluyduk , konser boyunca otuziki diş gülümsedim. Bu sırada bir kaç kayıt almaktan da kaçınmadım tabi ki =)

Bunların dışında , Cer Modern Açık Hava Sahnesi'nde başka konser dinlememiş oldugumdan 'sound' hakkında kati bir yorum yapamayacağım ama  gerçekten güzeldi.

İyi bir sahne , ortalamanın üstünde ses derken , Hüsnü Şenlendirici'nin ve Aytaç Doğan'ın sahneye cıkmasıyla bu durum biraz değişti ..
Hüsnü Şenlendiricinn tonundan mıdır , mikrofonundan mıdır yoksa diğer etkenlerden midir bilmiyorum , ve bu konuda yetkinliğe sahip olmadıgımdan haddimi aşmayacagım lakin klarinetle beraber video kayıtlarında duyulmayan bir cızırtı vardı.

Tadından yenmez , müziği duyabildiğim güzel bir açık hava konseriydi.Sesçinin de katkılarını unutmamak gerekir.

Videoları yukledim  , bir playlist olarak buradan ulaşabilirsiniz ..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder