Bu Blogda Ara

29 Nisan 2014 Salı

Telvin Ankara


Uzun zamandır , tabi ki istemediğim sebeplerden (bakınız iş) konserlerden uzak kaldım. 
Hıı sanki çok mu takip ediyordun diyecek olursa , en azından bir baleye operaya gidiyordum =) 
Ya da konser zamanlarını yazıyordum.

Neyse ..

Bugun akşam Telvin Konseri var , Route'da..

Route ile ilgili herkesten olumlu şeyler duymakla beraber , Şubat aylarında bir arkadasın doğum günü vesilesi ile blues yapan bir grup dinlemiştim, akustiğinden de memnun kalmıştım.

Gel gelelim konuya;

Konser saati 21.30 verilmiş ama kapı açılışı olarak değerlendirilebilir diye düşünüyorum.

Biletler girişte alınıyor.

Route Kızılay'da Selanik 2 caddesi No: 70 'de


ERKAN OĞUR

TURGUT ALP BEKOĞLU

ALP ERSÖNMEZ

ÇAGRI SERTEL'in yanı sıra 

SARP MADEN

VOLKAN ÖKTEM'de konserde yer alacak.

Doya doya müzik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder