Bu Blogda Ara

28 Eylül 2012 Cuma

Kerem Gibi, Nazımla 35 Yıl








                    Geçen sene çok izlemek istediğim halde bilet bulamamıştım, Radyo Odtü dinliyordum ve  o sırada malum Ankara'nın Mayıs ayı olduğundan etkinlik dolu günlerdi =)
Radyoda bir soru sordular "Yönetmenliğini seyfi Teoman'ın yaptığı Bizim Büyük Çaresizliğimiz filmi kimin kitabından uyarlanmıştır?"
Sorunun cevabı Barış Bıçakcı'ydı, ki o filmi de radyoOdtü'nin davetiyesiyle Radyo Odtü özel gösteriminde izlemiştim.
Aradım cevabı soyledim, ve biletix i aramaya başladım "bana ankaradaki gişelerinizin telefonunu söyleyin hangisinde bilet bulurum telefonla ögrenemez miyim tek tek mi gezeceğim? Son gun internet satısına neden kapatıyorsunuz?" dedim, zaten biletin bittiğini öğrendim ama belki bir yerde bir tane bulurum diyordum, radyoda adımı duydum 2 kişilik davetiyemle akşam doya doya izledim en güzel yerden =)
                   Buraya oyunu anlatmak icin ne Nazım şiiri yazılır ne başka bir şey, gidin görün izleyin, ve insan bir daha düşünüyor ki "Bu dünyadan Nazım geçti" ..

Biletler biletix'de.
Tam 45.00 TL-Ögrenci 30.00 TL

 
İzlememe vesile olmuşken bu sene trafik kazasında kaybettigimiz değerli yönetmenimiz Seyfi Teoman'ı da anmadan geçmeyelim istedim.Toprağı bol olsun..


1 yorum:

  1. daha önceden bu bloğu nasıl keşfedememişim Tanrım diyorum kendime... varlığın için sağol

    YanıtlaSil