Bu Blogda Ara

7 Şubat 2013 Perşembe

Le QUATOUR Çılgın Müzisyenler , Ankara'da

Daha önce dinlemedim ama Ankara Müzik festivalinin son iki yıldır pek çok "çılgın" muzisyeni konuk etmesinden dolayı biraz tahminde bulunabiliyorum.

İlk olarak ben MozART adlı grubu dinlemis burada da yazmıştım, dinlemekten ziyade görmek, sahne sanatını müziğe dahil etmek, eğlenmek de denebilir ..
MozArt da cok gulmustum, moonwalk yaparak keman calan , calarken pinpon topunu kac kere sektiririm diye soran, biraz da kadın erkek iliskileriyle ilgili serzenişte bulunan guzel sevimli hepsi akademik olarak birbirinden basarılı müzisyeler.
Bu temsil de , biçim bakımından benzemektedir fakat her bir konser her bir grup ayrı bir tat , biraz değişiklik isterseniz önerebilirim, maalesef ben gidecemeyeceğim.

Bu yaylı sazlar dörtlüsü, 20 yıldan daha fazla zamandır, sahnedeler ve bazı ödülleri de gözüme çarpmışken yazmak isterim.

1994 – ‘’MOLIERE’’ – EN İYİ MÜZİKAL GÖSTERİ ÖDÜLÜ
1998 - ‘’VICTOIRE DE LA MUSIQUE’’ (MÜZİĞİN ZAFERİ) – EN İYİ MÜZİKAL GÖSTERİ ÖDÜLÜ
1998 - ‘’MOLIERE’’ – EN İYİ MÜZİKAL GÖSTERİ ÖDÜLÜ
2003 – ‘’MOLIERE’’ - EN İYİ MÜZİKAL GÖSTERİ ÖDÜLÜ


YAYLI ÇALGILAR DÖRTLÜSÜ olarak ;

Jean – Claude Camors – Keman, vokal
Laurent Vercambre – Keman, vokal
Pierre Ganem – Viyola, vokal
Jean-Yves Lacombe-Çello, vokal


Biletler Biletix'de , 3 temsilin ikisinde biletler tükenmiş..
Şimdiden herkese iyi seyirler 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder